אתר וחידה: צמח השדה

היום אני רוצה להכיר לכם אתר מעולה – צמח השדה. אתר שמאפשר לכם לזהות את צמחי ופרחי ארץ-ישראל בהם תיתקלו בטיול או בסיור.

אתר צמח השדה

אתר צמח השדה (לחיצה על התמונה תוביל אתכם לחיפוש מתקדם באתר)

אני והילדים שלי יצאנו אתמול לטיול נר שביעי של חנוכה בנחל מודיעין. ראינו כל מיני פטריות, צמחים ופרחים שחלק גדול מהם לא זיהיתי במבט ראשון. בעזרת האתר אפשר לזהות את הפרחים שראינו. המשימה והחידה שלכם היא לזהות מי הם הפרחים שצילמתי אתמול:

IMG_20141223_111948

פרח מס' 1

פרח מס' 2

פרח מס' 2

צמח מס' 3

צמח מס' 3

מיהם פרחים מס' 1 ו-2? מיהו צמח מס' 3? ספרו לי בתגובות וזכו בפרס.

4 תגובות ל-“אתר וחידה: צמח השדה

  1. שחר סילון

    הפרח הלבן-אחישום מצוי

  2. צבי ליבנה

    1- נץ חלב 2- איריס ארץ ישראלי ונראה לי ש3- לוף

להשאיר תגובה

